ក្រសួងទេសចរណ៍ ដាក់ចេញផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ ៤ក្នុងដំណាក់កាលវិបត្តិវីរុសកូរ៉ូណាថ្មី
- 2020-02-26 09:17:30
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ក្រសួងទេសចរណ៍ ដាក់ចេញផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ ៤ក្នុងដំណាក់កាលវិបត្តិវីរុសកូរ៉ូណាថ្មី
ចន្លោះមិនឃើញ
លោក ថោង ខុន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងទេសចរណ៍ បានគូសបញ្ជាក់ថា នៅដើមឆ្នាំ២០២០ នេះ វិស័យទេសចរណ៍សកលលោក ក៏ដូចជាតំបន់ និងកម្ពុជា បាននិងកំពុងទទួលរងឥទ្ធិពលអវិជ្ជមានពីវិបត្តិនៃជំងឺរលាកសួតវីរុសកូរ៉ូណាប្រភេទ ថ្មី (COVID-19)។
១). ធ្វើឲ្យរូបភាពគោលដៅទេសចរណ៍កម្ពុជា (Improve Image) គឺជាគោលដៅសុវត្ថិភាពកាន់តែប្រសើរឡើង។
២). ជម្រុញចលនាទេសចរណ៍ក្នុងស្រុក។
៣). បង្កើនការផ្សព្វផ្សាយទេសចរណ៍ និងការតភ្ជាប់ (Connectivity) ពីទីផ្សារទេសចរណ៍គោលដៅ។
៤). បង្កើតឧត្តមភាពប្រកួតប្រជែងនៃឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ និងបានដាក់ចេញសកម្មភាពបន្ទាន់ នៅក្នុងរយៈពេលខ្លី និងមធ្យមចំនួន ៩០ សកម្មភាព។
លោករដ្ឋមន្ត្រីបានស្នើឲ្យអង្គសន្និបាតយកចិត្ដទុកដាក់ពិភាក្សា ផ្លាស់ប្ដូរយោបល់គ្នាឲ្យបានផុលផុសដើម្បីទទួលបានទស្សនៈ និងធាតុចូលថ្មីៗបន្ថែមទៀតក្នុងការស្វែងរកវិធានការគន្លឹះនានាក្នុងដំណាក់កាលវិបត្តិ Covid-19 នេះ។ ជារួមរាជរដ្ឋាភិបាល ក្រសួងទេសចរណ៍ គឺបានកំណត់ទិសដៅក្នុងការអភិវឌ្ឍ “ទេសចរណ៍គុណភាព” នៅកម្ពុជា សំដៅប្រែក្លាយកម្ពុជាជាគោលដៅប្រកបដោយគុណភាព ភាពទាក់ទាញ កក់ក្តៅ និងបដិសណ្ឋារកិច្ចល្អ៕