ចំណុចខ្លះៗ ដើម្បីមើលអាគុយរថយន្តថាជិតខូច ឬមិនសាកភ្លើង
- 2017-10-18 09:42:42
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចំណុចខ្លះៗ ដើម្បីមើលអាគុយរថយន្តថាជិតខូច ឬមិនសាកភ្លើង
ចន្លោះមិនឃើញ
លោក អ៊ុយ សាខន ជាគ្រូបណ្ដុះបណ្ដាលបច្ចេកទេសរថយន្តនៅសាលា JVC បានប្រាប់ឲ្យដឹងថា អាគុយឡានមានពីរប្រភេទ គឺអាគុយស្ងួតនិងអាគុយទឹក។
លោកបន្តថា ចំពោះអាគុយទឹកវិញ ពេលណាវាអស់គុណភាពឬខូច អាចមើលឃើញដោយធុងអាគុយរាងប៉ោងមានស្នឹមលើក្បាលអាគុយច្រើន ហើយកម្រិតទឹកអាស៊ីដធ្លាក់ចុះ ឬក៏រីងតែម្ដង និងអាចមានស្នឹមនៅលើក្បាលអាគុយ។ លើសពីនេះ នៅពេលដេរបញ្ឆេះ វាមិនងាយឆេះនោះទេ។ នេះបញ្ជាក់ថាវាជិតខូចហើយ។ ក្រៅពីនេះវាក៏នឹងលោតសញ្ញាបង្ហាញនៅតាបឡូរថយន្តថា អាគុយមានបញ្ហាមិនកាន់ភ្លើង ឬមួយឌីណាម៉ូមិនសាកភ្លើងជាដើម។
ដើម្បីឱ្យកាន់តែច្បាស់ អាចទិញឧបករណ៍ធ្វើតេស្តមកពិនិត្យបន្ថែមក៏បាន។
ចំពោះវិធីងាយៗដើម្បីថែរក្សា លោកប្រាប់ថា គេត្រូវជ្រើសរើសប្រភេទអាគុយឱ្យត្រូវនឹងកម្លាំងម៉ាស៊ីនរថយន្តដែលក្រុមហ៊ុនកំណត់។ ពេលដេរបញ្ឆេះម្ដងជាពីរដងមិនឆេះ គេមិនត្រូវព្យាយាមដេរទៀតនោះទេ ព្រោះវាអាចធ្វើឱ្យអាគុយឆាប់ខូច។
លោកបន្ថែមថា ក្នុង១សប្ដាហ៍ បើមិនចេញដំណើរទៅណា ក៏ត្រូវបញ្ឆេះរថយន្តពី ៣ ទៅ ៥ នាទី ដើម្បីបំពេញថាមពលឡើងវិញ។ ក្រៅពីនេះ ក៏ត្រូវដុសសម្អាតក្រចាប់អាគុយ (លាងសម្អាតជាមួយទឹកក្ដៅ) ឱ្យបានស្អាតកុំឱ្យវាមានស្នឹម ឬច្រែះនៅលើក្បាលអាគុយ៕