តើរបបអាហារប្រភេទណាដែលស័ក្តិសមនឹងអាយុរបស់អ្នក?

  • 2020-01-16 04:00:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 11

ចន្លោះមិនឃើញ

តើ​អ្នក​មាន​ដែល​ចាប់​អារម្មណ៍​ចំពោះ​របប​អា​ហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ដែរ​ឬ​ទេ?​ ជា​ការ​ពិត របប​អាហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ពិត​ជា​សំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការ​ទ្រ​ទ្រង់​សុខ​ភាព។ ហេតុ​ដូច​នេះ នៅ​ក្នុង​អត្ថបទ​នេះ អ្នក​នឹង​បាន​ដឹង​ពី​របប​អាហារ​ដែល​គួរ​ទទួល​ទាន​ឲ្យ​ត្រូវ​ទៅ​តាម​វ័យ​របស់​អ្នក។ របប​អាហារ​ដែល​អ្នក​គួរ​តែ​បរិភោគ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ​នោះ​គឺ៖

១​. វ័យ​ជំទង់

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ រាងកាយ​របស់​អ្នក​កំពុង​តែ​លូត​លាស់​និង​អភិវឌ្ឍ​ជា​ហេតុ​ដែល​អ្នក​គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​ប្រ​តេ​អីុន​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​គ្រាន់។ ហេតុ​ដូច​នេះ អ្នក​មិន​គួរ​រំលង​អាហារ​ពេល​ព្រឹក​ឡើយ ពិ​សេស​ចំណី​ដែល​អ្នក​ចូល​ចិត្ត​ខ្លាំង តែ​គួរ​តែ​គិត​ពី​បរិមាណ​ឲ្យ​បាន​សម​រម្យ។ លើស​ពី​នេះ ត្រូវ​បន្ថែម​កាល់​ស្យូ​ម ជាតិ​ដែក ប្រូ​តេ​អុី​ន​ចូល​ទៅ​ក្នុង​របប​អាហារ​ប្រ​ចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ឲ្យ​បាន​ច្រើន។

២. វ័យ​២០ជាង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះវិញ អ្នក​គួរ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ពី​របប​អា​ហាររ​ប​ស់​អ្នកឲ្យ​បាន​ល្អ​បន្តិច។ ប្តូរ​ពី​ដំឡូង​បំពង​ទៅ​ជាពោត​លីង ឬ​ក៏​ដំ​ឡូង​ជ្វា​ដុត ប្តូរ​ពី​សូ​កូ​ឡា​ទឹក​ដោះ​គោ​ទៅ​ជា​សូកូឡា​ខ្មៅ​វិញ ទឹកដោះ​គោ​ជំ​នួ​ស​ឲ្យ​កា​រ៉េម និង​មាន់​ដែល​ចម្អិន​ដោយ​ការ​ដុត។ លើស​ពី​នេះ អ្នក​គួរ​បន្ថែម​អា​ហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​អូ​មេ​ហ្គា ៣ និង អាស៊ីត​ហ្វូ​លិក​ដូចជា បន្លែ​បៃ​តង នំ​ប័ុង ប៉ា​ស្តា ត្រី​សា​ម៉ុន​និង​គ្រាប់ chia។

៣. វ័យ​៣០ជាង

រូបតំណាង

ដើម្បី​ជួយ​រក្សា​រាង​កាយ​និង​ឆ្អឹង​លូត​លាស់​បាន​ល្អ​ក្នុង​វ័យ​នេះ អ្នក​គប្បី​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​ប្រូ​តេ​អុីន​ដូច​ជា ស៊ុត គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ ផលិត​ផល​ស​ណ្តែ​ក ទ្រូង​មាន់ និង ពពួក quinoa ។ រីឯ​ទឹកដោះ​គោ​និង​យ៉ា​អួរ​ក៏​សំខាន់​សម្រាប់​ឆ្អឹង​របស់​អ្នក​ដែរ តែ​ប្រសិន​បើ​អ្នក​ចង់​ទទួល​ទាន​ផលិត​ផល​ប៉ូវ​កាន់​តែ​ល្អ​ដែល​ផ្ទុក​កាល់​ស្យូម​និង​ប្រូ​តេ​អុីន។

៤. វ័យ​៤០​ជាង

រូបតំណាង

ដើម្បី​ជួយ​សម្រួល​ដល់​កម្រិត​សម្ពាធ​ឈាម​និង​ការ​រំលាយ​អាហារ​បាន​ល្អ វ័យ​នេះ​គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​អាហារ​ជាតិ​សរ​សៃ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន។ អ្នក​គប្បី​ជៀស​វាង​អាហារ​ដែល​ធ្វើ​ទុក​យូរ គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​ផ្តល់​គុណ​ប្រយោជន៍​ដូច​ជា ពពួក​គ្រាប់​ធញ្ញ​ជាតិ ផ្កា​ខាត់​ណា ដំឡូង​បារាំង បន្លែ​ផ្លែ​ឈើ។ ត្រូវ​ចង​ចាំ​ថា រាល់​អាហារ​ត្រូវ​តែ​ផ្ទុក​ប្រូ​តេ​អុីន។

៥. វ័យ​៥០​ជាង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ​ជា​វ័យ​ដែល​ប្រព័ន្ធ​រំលាយ​អាហារ​របស់​អ្នក​មាន​ការ​ធ្លាក់​ចុះ។ ដូច្នេះ អ្នក​គប្បី​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​ងាយ​នឹង​រំលាយ។ អ្នក​គួរតែ​ប្តូរ​ពី​ទឹក​ដោះ​គោ​មក​ជា​ទឹក​ដោះ​គោ​បែប​ផ្លែ​អាល់​ម៉ុន និង​ពពួក cereal គ្មាន​ជាតិ​ស្ករ​និង​រស​ជាតិ​វិញ។ មួយ​វិញ​ទៀត ប្រ​សិន​បើ​ចង់​កាត់​ប​ន្ថយ​ភាព​ចាស់ អ្នក​គប្បីទ​ទួល​ទាន​ផ្លែ​ប៊ឺរ ផ្កា​ខាត់​ណា ប្លូ​ប៊ឺ​រី ស​ណ្តែក​ដី និង​ស្ពៃ​ចង្កឹះ។

៦. វ័យ​៦០ឡើង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ អ្នក​កុំ​ភ្លេច​បន្ថែម​បន្លែ​ជា ៥ ចំ​ណែក និង ផ្លែ​ឈើ​ជា ២ ចំ​ណែក នៅ​ក្នុង​របប​អាហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក។ បរិភោគ​អាហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​ដែក​ដូច​ជា ស្ពៃ​ចង្កឹះ សណ្តែក ទឹក​សណ្តែក និង បន្លែ​ស្លឹក​សុទ្ធ​តែ​ជួយ​រក្សា​រាង​បាន​ល្អ។ អ្នក​គួរ​តែ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ប្រើ​អំបិល​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​អាហារ តែ​គួរ​តែ​បរិភោគ​ទឹក ជៀស​វាង​អាហារ​ដែល​ធ្វើ​ទុក​យូរ និង​អាហារ​ដែល​មាន​ជាតិ​ផ្អែម​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​បាន។

ចុចអានបន្ត៖

អត្ថប្រយោជន៍ទាំង ៦ របស់ទឹកក្រូចឆ្មាដែលស្ត្រីមានផ្ទៃពោះមិនគួររំលង

តើ​អ្នក​មាន​ដែល​ចាប់​អារម្មណ៍​ចំពោះ​របប​អា​ហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ដែរ​ឬ​ទេ?​ ជា​ការ​ពិត របប​អាហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ពិត​ជា​សំខាន់​ណាស់​ក្នុង​ការ​ទ្រ​ទ្រង់​សុខ​ភាព។ ហេតុ​ដូច​នេះ នៅ​ក្នុង​អត្ថបទ​នេះ អ្នក​នឹង​បាន​ដឹង​ពី​របប​អាហារ​ដែល​គួរ​ទទួល​ទាន​ឲ្យ​ត្រូវ​ទៅ​តាម​វ័យ​របស់​អ្នក។ របប​អាហារ​ដែល​អ្នក​គួរ​តែ​បរិភោគ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ​នោះ​គឺ៖

១​. វ័យ​ជំទង់

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ រាងកាយ​របស់​អ្នក​កំពុង​តែ​លូត​លាស់​និង​អភិវឌ្ឍ​ជា​ហេតុ​ដែល​អ្នក​គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​ប្រ​តេ​អីុន​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​គ្រាន់។ ហេតុ​ដូច​នេះ អ្នក​មិន​គួរ​រំលង​អាហារ​ពេល​ព្រឹក​ឡើយ ពិ​សេស​ចំណី​ដែល​អ្នក​ចូល​ចិត្ត​ខ្លាំង តែ​គួរ​តែ​គិត​ពី​បរិមាណ​ឲ្យ​បាន​សម​រម្យ។ លើស​ពី​នេះ ត្រូវ​បន្ថែម​កាល់​ស្យូ​ម ជាតិ​ដែក ប្រូ​តេ​អុី​ន​ចូល​ទៅ​ក្នុង​របប​អាហារ​ប្រ​ចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក​ឲ្យ​បាន​ច្រើន។

២. វ័យ​២០ជាង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះវិញ អ្នក​គួរ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ពី​របប​អា​ហាររ​ប​ស់​អ្នកឲ្យ​បាន​ល្អ​បន្តិច។ ប្តូរ​ពី​ដំឡូង​បំពង​ទៅ​ជាពោត​លីង ឬ​ក៏​ដំ​ឡូង​ជ្វា​ដុត ប្តូរ​ពី​សូ​កូ​ឡា​ទឹក​ដោះ​គោ​ទៅ​ជា​សូកូឡា​ខ្មៅ​វិញ ទឹកដោះ​គោ​ជំ​នួ​ស​ឲ្យ​កា​រ៉េម និង​មាន់​ដែល​ចម្អិន​ដោយ​ការ​ដុត។ លើស​ពី​នេះ អ្នក​គួរ​បន្ថែម​អា​ហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​អូ​មេ​ហ្គា ៣ និង អាស៊ីត​ហ្វូ​លិក​ដូចជា បន្លែ​បៃ​តង នំ​ប័ុង ប៉ា​ស្តា ត្រី​សា​ម៉ុន​និង​គ្រាប់ chia។

៣. វ័យ​៣០ជាង

រូបតំណាង

ដើម្បី​ជួយ​រក្សា​រាង​កាយ​និង​ឆ្អឹង​លូត​លាស់​បាន​ល្អ​ក្នុង​វ័យ​នេះ អ្នក​គប្បី​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​ប្រូ​តេ​អុីន​ដូច​ជា ស៊ុត គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ ផលិត​ផល​ស​ណ្តែ​ក ទ្រូង​មាន់ និង ពពួក quinoa ។ រីឯ​ទឹកដោះ​គោ​និង​យ៉ា​អួរ​ក៏​សំខាន់​សម្រាប់​ឆ្អឹង​របស់​អ្នក​ដែរ តែ​ប្រសិន​បើ​អ្នក​ចង់​ទទួល​ទាន​ផលិត​ផល​ប៉ូវ​កាន់​តែ​ល្អ​ដែល​ផ្ទុក​កាល់​ស្យូម​និង​ប្រូ​តេ​អុីន។

៤. វ័យ​៤០​ជាង

រូបតំណាង

ដើម្បី​ជួយ​សម្រួល​ដល់​កម្រិត​សម្ពាធ​ឈាម​និង​ការ​រំលាយ​អាហារ​បាន​ល្អ វ័យ​នេះ​គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​អាហារ​ជាតិ​សរ​សៃ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន។ អ្នក​គប្បី​ជៀស​វាង​អាហារ​ដែល​ធ្វើ​ទុក​យូរ គួរ​តែ​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​ផ្តល់​គុណ​ប្រយោជន៍​ដូច​ជា ពពួក​គ្រាប់​ធញ្ញ​ជាតិ ផ្កា​ខាត់​ណា ដំឡូង​បារាំង បន្លែ​ផ្លែ​ឈើ។ ត្រូវ​ចង​ចាំ​ថា រាល់​អាហារ​ត្រូវ​តែ​ផ្ទុក​ប្រូ​តេ​អុីន។

៥. វ័យ​៥០​ជាង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ​ជា​វ័យ​ដែល​ប្រព័ន្ធ​រំលាយ​អាហារ​របស់​អ្នក​មាន​ការ​ធ្លាក់​ចុះ។ ដូច្នេះ អ្នក​គប្បី​ទទួល​ទាន​អាហារ​ណា​ដែល​ងាយ​នឹង​រំលាយ។ អ្នក​គួរតែ​ប្តូរ​ពី​ទឹក​ដោះ​គោ​មក​ជា​ទឹក​ដោះ​គោ​បែប​ផ្លែ​អាល់​ម៉ុន និង​ពពួក cereal គ្មាន​ជាតិ​ស្ករ​និង​រស​ជាតិ​វិញ។ មួយ​វិញ​ទៀត ប្រ​សិន​បើ​ចង់​កាត់​ប​ន្ថយ​ភាព​ចាស់ អ្នក​គប្បីទ​ទួល​ទាន​ផ្លែ​ប៊ឺរ ផ្កា​ខាត់​ណា ប្លូ​ប៊ឺ​រី ស​ណ្តែក​ដី និង​ស្ពៃ​ចង្កឹះ។

៦. វ័យ​៦០ឡើង

រូបតំណាង

ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​វ័យ​នេះ អ្នក​កុំ​ភ្លេច​បន្ថែម​បន្លែ​ជា ៥ ចំ​ណែក និង ផ្លែ​ឈើ​ជា ២ ចំ​ណែក នៅ​ក្នុង​របប​អាហារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​របស់​អ្នក។ បរិភោគ​អាហារ​ណា​ដែល​សំបូរ​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​ដែក​ដូច​ជា ស្ពៃ​ចង្កឹះ សណ្តែក ទឹក​សណ្តែក និង បន្លែ​ស្លឹក​សុទ្ធ​តែ​ជួយ​រក្សា​រាង​បាន​ល្អ។ អ្នក​គួរ​តែ​កាត់​បន្ថយ​ការ​ប្រើ​អំបិល​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​អាហារ តែ​គួរ​តែ​បរិភោគ​ទឹក ជៀស​វាង​អាហារ​ដែល​ធ្វើ​ទុក​យូរ និង​អាហារ​ដែល​មាន​ជាតិ​ផ្អែម​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​បាន។

ចុចអានបន្ត៖

អត្ថប្រយោជន៍ទាំង ៦ របស់ទឹកក្រូចឆ្មាដែលស្ត្រីមានផ្ទៃពោះមិនគួររំលង

ប្រភព៖ Brightside ប្រែ​សម្រួល៖ សុវណ្ណ ស្រីពីន

;