ផ្លូវ​វង់​ធំ​ក្នុង​តំបន់​ឧទ្យាន​អង្គរ កំពុង​ត្រូវបាន​ជួសជុល​ឡើងវិញ

  • 2018-03-28 07:24:42
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ


កំណាត់ផ្លូវ​ក្រាល​កៅស៊ូ​នៅ​វង់ធំ​ក្នុង​តំបន់​ឧទ្យាន​អង្គរ ចាប់ពី​ក្លោ​ទ្វារ​ដី​ឆ្នាំង រហូតដល់​ទ្វារទឹក​ប្រាសាទ​ព្រះខ័ន កំពុង​ត្រូវបាន​ជួសជុល​កែ​លម្អ​ឡើងវិញ​ទាំងស្រុង​តាម​បច្ចេកទេស​ដោយ​អាជ្ញាធរជាតិ​អប្សរា ទទួល​បន្ទុក​ដោយ​នាយកដ្ឋាន​ទ្រទ្រង់​បច្ចេកទេស​និង​គម្រោង​អន្តរវិស័យ។ នេះ​បើតាម​ការ​ចេញ​ផ្សាយ​របស់​អាជ្ញាធរ​ជាតិ​អប្សរា​កាលពី​ថ្ងៃទី​២៧ ខែ​មីនា ឆ្នាំ​២០១៨។

គម្រោង​ជួសជុល​ផ្លូវ​វង់ធំ​នេះ​បាន​សិក្សា​បច្ចេកទេស​ចាប់តាំង​ពី​ឆ្នាំ​២០១៦ ហើយ​កន្លងមក​ក្រុម​អ្នក​ជំនាញ​ការ​លើ​ផ្នែក​អភិរក្ស​បុរាណ​វិទ្យា​នៃ​គណៈ​កម្មការ​អាយ​ស៊ីស៊ី-អង្គរ បាន​ចុះពិនិត្យ​ និង​ផ្តល់​យោបល់​នៅនឹង​កន្លែង ព្រមទាំង​ផ្តល់​ការ​អនុម័ត​ឲ្យ​ធ្វើការ​ជួសជុល​ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​អាយស៊ីស៊ី-អង្គរ កាលពី​ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១៧។

សូម​ជម្រាប​ថា កំណាត់​ផ្លូវ​ក្រាល​កៅស៊ូ​នៅ​វង់ធំ គឺ​មាន​ប្រវែង​ជាង​២០​គីឡូម៉ែត្រ ជា​ផ្នែកមួយ​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​អ្នក​ស្រុក​ផង និង​បម្រើ​ឱ្យ​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ផង ប៉ុន្តែ​ផ្លូវនេះ​បាន​រងនូវ​ការ​ខូចខាត​ដោយ​អន្លើរៗ។

លោក ហេង គឹមឡេង ប្រធាន​នាយកដ្ឋាន​ទ្រទ្រង់​បច្ចេកទេស​និង​គម្រោង​អន្តរ​វិស័យ​នៃ​អគ្គ​នាយកដ្ឋាន​អាជ្ញាធរ​ជាតិ​អប្សរា បាន​ឱ្យដឹង​ថា ក្រុម​ការងារ​បាន​អនុវត្ត​ការងារ​ចាប់ពី​ខែ​មីនា​ ឆ្នាំ​២០១៨​នេះ ហើយ​និង​បញ្ចប់​ក្នុង​រយៈពេល​៤ខែ។ រីឯ​ការ​ជួសជុល​កែ​លម្អ​ផ្លូវ​វង់ធំ​វិញ ក៏​មិនបាន​ធ្វើឡើង​ទាំង ២០​គីឡូម៉ែត្រ​តែម្តង​នោះ​ទេ ព្រោះ​ធ្វើ​ទៅតាម​លទ្ធភាព​ថវិកា​ប្រចាំ​ឆ្នាំ។ ជាក់ស្តែងគម្រោង​មូលនិធិ​ឆ្នាំ​២០១៧ អាច​ធ្វើបាន​ប្រវែង​ជាង ៤ពាន់​ម៉ែត្រ និង​សម្រាប់​ឆ្នាំ​២០១៨ អាច​ជួសជុល​បន្ថែម​បាន​ប្រវែង ៥ពាន់​ម៉ែត្រ​ទៀត។

លោក​បន្ត​ទៀត​ថា ដំបូង​ឡើយ ការ​ជួសជុល​គ្រោង​ពង្រីក​​ទទឹង​រហូត​ដល់ ៩ម៉ែត្រ គឺ​៦ម៉ែត្រ​សម្រាប់​យានយន្ត​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​និង​១ម៉ែត្រ​សងខាង​សម្រាប់​អ្នក​ជិះកង់ ប៉ុន្តែ​ក្រោយ​ការ​សិក្សា​ឃើញថា​ មិនសូវ​មាន​អ្នក​ជិះកង់​ច្រើន ទើប​សម្រេច​ពង្រីក​ទទឹង​ផ្លូវ​ត្រឹម ៦ម៉ែត្រ លើ​ទទឹង​ផ្លូវ​ចាស់​៥ម៉ែត្រ សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​រួម រវាង​អ្នក​ជិះកង់​និង​យានយន្ត។

លោក ហេង គឹមឡេង

ក្រៅពី​ការ​កែលម្អ​ផ្លូវ​នេះ ក្រុម​ការងារ​ក៏បាន​កែ​សម្រួល​ប្រព័ន្ធ​រំដោះ​ទឹក​អម​សងខាង​ផ្លូវ​ដោយ​ប្រើ​បច្ចេកទេស​បើក​មុខ​លូ​ជា​រាង​ត្រីកោណ​ដើម្បី​ឱ្យ​ទឹកជ្រាប​ចូល​ក្នុង​ដី​បាន​លឿន និង​បង្ការ​ការ​បាក់​ស្រុត​ដី​លុប​ប្រព័ន្ធ​បង្ហូរ​ទឹក​ផងដែរ។

ពាក់ព័ន្ធ​នឹងការ​ជួសជុល​ផ្លូវ​នេះ​ដែរ អាជ្ញាធរ បាន​អំពាវនាវ​ឲ្យ​អ្នក​ធ្វើ​ដំណើរ​ឆ្លងកាត់​ ត្រូវមាន​ការ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន​ខ្ពស់ បង្ការ​កុំឱ្យមាន​គ្រោះថ្នាក់​ជា​យថាហេតុ និង​ត្រូវ​ពាក់ម៉ាស មួក ឬ​កន្សែង​ការពារ​ធូលី​ដី​ហុយ​ពេល​ធ្វើ​ដំណើរ​ដោយ​កង់​ឬម៉ូតូ៕

អត្ថបទ៖ សំភី

អត្ថបទថ្មី
;